Benimde 21+4 bende aşırı kıpır kıpır hissetmiyorum. Bazen gaz sancısı gibi olurdu. Ama son zamanlarda özellikle akşam dan gece ye doğru olan zamanda bildiğin tekme atıyor ama hafif hafif suan çok küçük zaten yarım kilo bile değil kurban olurum oglusum bi an once gelse de koklasam içime soksam. Ama bebeklerin uyku düzeni var gece gündüz kavramini bilmiyorlar gündüz uyuyup gece hareketleniyorlar bunun içindir ki dogunca da gündüz uyur geceleri uyanık kalırlar 😆😆