Twinksmom
1.5 yıldır evliyiz. Defalarca doğal yollarla birliktelik yaşadık olmadı. 2 aşılama yaptık tutmadı. 1 tüp bebek yaptık 11 yumurta toplandı 7 tanesi işleme alındı 3 tanesi döllendi. Transfer edildi embriyo tutundu gebelik elde edildi ancak 7 haftada kontrole gittiğimizde kalp atışı olmadığı için kürtaj yaptık.
Eşimin her iki testisinde çift taraflı varikosel olduğunu söyledi doktor ancak sperm değerini bozmuyor. Ben merak ediyorum. Açıklanmayan neden mi? Doktor yumurtalığın rezervi az demişti yaşımız 28. Ne yapmalıyız bilmiyoruz. Morfoloji %3-4 çıkıyor. Sayı 20 milyon bazen 39 milyon çıkıyor. İleri 41 çıkıyor bazen 39 çıkıyor. Sperm mi yumurta mi ne yapmalı ürologa gidiyoruz doktorlar kardeşim sperm testin değerleri normal ben seni ameliyat yapamam git 3 ay sonra gel diyorlar kafayı yiyeceğiz. Sol testis de sarkma var dememize rağmen. Allahım sen yol göster sen yardım eyle ne yapalım ne yapalım. Bilmiyorum.