Evet bende daha 3.5 aylıkken kesşn olmamakla birlikte kız dedi ama bilmiyorum sizce de değişebilir mi? Bu ay sonu tekrar gidicem inşallah ve gittiğimde allah ın izniyle herşey yolunda ilerlerse ulturason a göre 18 haftalık 3 günlük olacak. O zaman kesinleşir mi? Şimdiden cevap verenlere teşekkür ederim 🌸