Gokser Tugba_58 6 ilaçla 8. haftalar arasında görünüyor genelde, emin olmak içim demiştir. İçinizi ferah tutun, gayet normal🍀🙏
Hosgeldinbebek Tugba_58 karından bakıldığında hemen gözükmüyor hiç canını sıkma, haftaya gözükür inşallah
Semipermeable Tugba_58 ben ilk 10 hafta boyunca patlayacak sekilde sıkışarak doktora gittim. Kendisi istemisti. Siz de bol bol su icin oyle gidin.
zeyzey95 Tugba_58 aynen benim doktorum da idrara sıkışık gel dedi. 5 haftada keseyi gördüm bir hafta sonra gel dedi
Sltn01 Tugba_58 ben 5+3 de keseyi ve bebeğim görmüştüm benim adetimle gebeliğim uyumlu gidiyordu sizin geç döllenme olabilir gayet normal yani
zeyzey95 Tugba_58 vajinalin bir zararı yok ama bana da doktor sıkışık gel dedi 2 litre su içtim heralde mesane rahmi yukarı kaldırıyor şişince diye düşündüm daha rahat görünüyormuş