Duygu_ikra51 yagmur91 yagmur91 ben düşük tehlikesi olduğu için kullanmıştım bir kutu bitinceye kadar kullandım sonra bıraktırdı doktor şükür risk geçti
Razz7020 Aso1212 inş bende atlatabilirim kullanıyorum çok düzenli bir şekilde kalkmıyorum ama devam ediyor işte o yüzden korku içinde duruyorum. Çarşamba randevum var inş iyidir bebeğim🙏🏻
Aso1212 Razz7020 benim adet olur gibi kanamam varken baktıydı doktor nasıl zıplıyo nasıl dönüyo ellerini kaldıryo dünyadan bi haber içerde oynuyodu kendi kendine kesin seninkide öyledir 😅
Rumit Her gün duş alan ben şimdi haftada bir yıkanıyorum. Korkuyorum. Zaten normalde sıcak suyla yıkanırım. Ilık su zor oluyor. Şu zamanları atlatana kadar sabrediyorum. Dışarı da çıkamıyoruz malum. Eğer lekelenme falan olduysa bi kaç gün daha bekleyin