Herkese merhaba güzel anneler ben 8 haftalik hamileyimm. Hamileliğin başları Corona virüsü derken içimde binbir endişe oluştu. Acaba iyi besleniyor muyum. Acaba bir sorun var mi gbilerinden.. bu endişelerimden biride ben yatarken kesinlikle sol tarafıma yatamıyorum batiyor. Sağ tarafıma yatıp uyuyorum ama uyku haliyle yüz üstü dönüp uyuyorum fark etmeden yani.. sabahlari da hafif ağrım oluyor. Sizce bebeğe zarar veriyor mudur. Yada bu yatma pozisyonunu nasil duzeltebilirim.? Yardımcı olursanız sevinirim.. şimdiden teşekkür ederim 😊