Selamun aleykum arkadaşlar ben bugün 39+5 oldum suyum bittiği için yatış verdiler saat 10 da başlandı suni sancı ya açılmam 2 cm kalp atışı düşmediği sürece bekleyeceğiz sezaryan olmayacak inşallah dedi doktorum ..şimdilik bir ağrsı sızı hissetmiyorum nolur dua edin kolayca açılmam ilerlesin biran önce yavruma kavuşayım normal doğumla sağlıkla 😍😔 ah bi duygusallaştım