Eylul_annesi52 [url=https://hizliresim.com/g4dtYT][img]https://i.hizliresim.com/g4dtYT.jpg[/img][/url]. Kızlar bebeğimin yüzüğü aşağı dönük hep genelde çevremde hamile olanların yukarı dönük bu durum normal mı aşağı doğru dönük olması
Neslihannt Eylul_annesi52 canım anormal bir durum olsa doktorun söylerdi sana zaten. Bebek içerde sürekli hareket halinde ultrason da öyle denk gelmiştir. Farklı bir durum olduğunu düşünmüyorum
Gamzedngdn Eylul_annesi52 ohoo annesi akşama kadar yüzüyorlar içerde neler yapıyorlar kim bilir öyle denk gelmiştir ☺️ Doktor bir sorun olsa söylerdi üzme kendini 🥰
kitapkurdu Eylul_annesi52 benim de 1 kere böyleydi korkacak bişey yok ki 🤷🏻♀️ 28den beri de doğum pozisyonunda. Ben korktum erken doğum olur mu diye çok şükür 32 bitmek üzere. Hepimizin korkuları başka
Balevlatlarinannesi Benim oluşumunda bu şekilde bir fotosu vardı. 16 haftalikken.çok çok normal.istedikleri pozisyonda olurlar o haftalarda.hiç dert etme