33 haftamdayım sizce normal miii🙏🏻
dilek1994 canım benim de sürekli solda arada bir sağa geçiyor sonra sola gidiyor 36 haftalığım
dilek1994 aynen benimki de canim.. soldan yumurtlamistim zaten. Oyle rahat demek ki :)
Benimki de sürekli sağda, nadiren sola geçiyor. Cinsiyetiniz ne ?
Benimki de tam tersi hep sağda. 38 haftalığım ve bir kez bile solda hissedemedim valla:)
Bende ben hep sagda hissediyorum solda çok nadir oynar minik kızım 👩👧💗
Yasemin00 benim de kızçem olacak inşallah çok az kaldı artık:)
Yesimkso 🤗😍😍🤗