Damlaibo daha demin geldim hastaneden. 32. Haftada oldugumuz icin 2 haftada bir oluyor kontrollerimiz. Hastane bombos. Doktorum yine masken ve eldiveninle kontrole gelebilirsin dedi. Zaten gebelik veya cok acil olmayan hastalari kabul etmemeye calisiyorlarmis. Bence gitmek de gerekiyor. Ben 2 hafta sonra Allah izin verirse yine gidicem. Ayrica ozel hastaneler bu tur hastalarin sadece testlerini yapip izole edip arastirma hastanelerine yolluyorlarmis. Tedavileri burada yapilmiyor suan oyle bir bildirim yok sadece testleri icin yetki verildigini soyledi doktorum.