Eken Bizim de durum aynı ama biz artık doğuma gidiyoruz. Sizin daha haftanız varmış. Oksapar iğneyi ben babama yapardım, ufacık bir iğne, korkmanıza hiç gerek yok. Bence sürekli sağlık ocağına gitmeniz riskli olur. Eşiniz, anneniz vs de iğnenizi yapabilir evde. İnanın kolay bir şey, pek çok insan yapıyor.