Elifaydogan06 Hashasim2020 6.7 haftada bulantım vardı 8 haftadayız bulantım yok şükür ama baştan beri kabızlık sorunu ile uğraşıyorum basurum da var o çok zorluyor beni
Bus_ak18 Hashasim2020 olmadığı daha iyi canım neden üzülüyosn ki. Kusma iyi bişey değil ilaç kullanıyorum onun için. Göğüs ağrısıda üstüne yatamıyorum hâlâ 😏
Hamileyim11 Elifaydogan06 canım bende de aynı sıkıntı var nasıl tuvalete çıkıyorsunuz karnımdan çatlayacam artık
Hashasim2020 Hamileyim11 benim de bazı günler çok halsizlik oluyor bir gün bir günü tutmuyor onun haricinde hiç bulantı kusma yok öyle olunca da insan niye diye sorguluyor 😂 kötü geçse kızarız iyi geçse niye böyle iyi geçiyor aman bana yaranılmaz😂
Bus_ak18 Hamileyim11 doğal kayısı kurusu al hoşafını yap ve ılık ılık iç posasını ye çok faydasını göreceksin emin ol
Glten_demr5 Hamileyim11 rezene çayı iç kabızlığa çok iyi geliyo basur içinde patlıcan sapını kaynat iç inşallah geçer
Elifaydogan06 Hamileyim11 zar zor çıkıyorum canım sıvı tüketiyorum ama hala aynı basur çok zorluyor beni
Tontinimontin Bizde kontrole gidicez 9+2 deyiz hiç belirtim olmadığı için çok merak ediyorum naoıyor diye
Hashasim2020 Tontinimontin ayyyy canım ben de öyle hiç belirti yok sadece bazı günler çok halsiz oluyorum en son 3 hafta önce gittim ama randevum 2 hafta sonra çok merak ediyorum
Bus_ak18 Hamileyim11 erik kurusu dene bide canım 1 hafta çektim kabızlıgı artık çatlycaktım çok şükür geçti😏 inşallah sennkide bian önce geçer