Dünyanın dua üzerine döndüğünü dusunenlerdenim ve dualarımı hep inanarak ederim. Eğer dualarım kabul olup bu durumu yasiyorsam tüm annelerle paylaşmak isterim ki herkes dileğine kavuşsun inşallah. 19 haftalik hamileyim fakat bebeğimi geç öğrendim leke sorunum olduğu için adet olamıyorum sanıyordum çünkü bebek planlı değildi. Bu sebeple 6+6 da öğrendim. Kanama ve leke devamlı sürdü her acile kanama sebebi ile gittiğimde düşeceği söylendi. Tuvalet dışında kalkmadım 2 ay yattım ve her lavaboya korku ile gittim.. Bir gün annem bi duadan bahsetti gün de 70 defa çekiliyor abdestli şekilde . Başladım onu hergun aksatmadan yapmaya ama allah var bazı günler abdest alamadım yinede çektim. Ben duaya başladıktan yaklaşık 10 gün sonra ne kanama ne leke hiçbiri kalmadı. ❤ en başından beri progestan kullanıyordum iğne vuruluyodum ama geçmeyen leke duadan sonra geçti .. 3 gün önce doktor kontrolüm vardı durumumu söyledim doktor da çok sevindi ve ilacı kestik. Şuan hala olur mu korkusu elbette var ama duayı bırakmadım inşallah bebeğinin sağlığına niyet ederek doğuma kadar çekeceğim. Sizde niyetinizi halis tutun hangi sebepten bu tesbihi çektiğinizi rabbime söyleyin ve başlayın inşallah ne derdiniz varsa derman bulursunuz benim gibi
Yâ Allah , Yâ Rahmân , Yâ Rahim , Yâ Kaviyyu, Yâ Kadir .
Bazı yerlerde (Kâviyyu) Yerine (Kâvi) yazıyor ama annemin bana dediği ‘Kâviyyu’ şeklindeydi ben o şekilde çektim. Çevreniz de anlayan biri varsa sorabilirsiniz bilemiyorum ikisi de oluyordur belki. Allah şimdiden kabul etsin ne duaniz varsa❤