Hulyafuat canm ben epidural olmustum dogumda heycanlanmstm migdem bulanmaya baslamıstı o sıra anestezi zaten hep başucunuzda sizinle oluyo beni bikac dakika uyuttuydu dogumdan cıkmadan tekrar uyanmıstm igne belinizde kalıyo incecik bi kablo boynunuza uzatıp oraya bantlıyo bütün ilacları iğneleri o kateterden verdiydi gerçekten cok rahatlatıcı oluyo ilacı size verdigi gibi vücudun rahatlıyo ben oyle kalkıp yürümüstüm bence epidural en iyisi cunku baş agrısı olasılıgı sıfır spinalde baş agrısı oluyomus bana oyle soylediydi saglıkcılar