Günaydın hayırlı kandiller güzel anneler size bir sorum var 8 haftalık olduk kabızlık çekiyorummalesef daha önceden oluşan basur hamilelikte daha kötü olmaya başladı oturamıyorum çok ağrı oluyor affedersiniz lavobaya gitmeye korkuyorum sıvı tüketmemem rağmen kabızlık sorunu bitmedi :( bu basur nasıl başa çıkacağım