hafsa2020
ben🙋🏻♀️ Benim kadın doğuma ilk gidişim 10. haftamdaydı, sonra orda dr la biraz ters düşüp çıktı. İlk kontrolüm ve bebişi görüşüm 12. haftayı buldu. Üstelik yaşım 38 ve ilk gebeliğim… Hatta dr keşke doğuma gelseydiniz diye dalga geçti😂 çok şğkğr hiç bir sorun çıkmadı… ilk üç ay zaten bebiş sizden besleniyor, yedikleriniz içtiklerinizin çok önemi olmuyor. Bence biraz daha bekletebiliyorsanız bekleyin.