Evett yolun sonuna geldik kızlar pazartesi sezeryan a giriyorum normal dogum diye ilerlemişti hep ama bebişim 4kilo ve boynuna kordon dolanmış tüp bebekle hamile kaldigim için riske de atmak istemedi doktorum bi çocuğunuz sorar belki neden suni sancı verilmiyo diye versede ben kabul etmezdim ablam dan biliyorum işe yaramıyo 10 kişiden 4üne yaramıştır neyse nasıl dogdugunun önemi yok benim için 9sene sonra gelen tosbam dua edin lütfen cok heyecanlıyım 😍😘