Bende sıvı azalması 28. Hafta başladı arkadaşım, doktor suyu az dedi başka doktora gittim iyi dedi en son perinatoloğa gittim. Perinatolog kontrol altında tutuyor şuan Allah’ın izni ile 32. Haftayı bitiriyoruz…
bende sızıntı değil ama damla damla geliyordu, bazen kese kendi kendini tedavi edebiliyormuş.
yat dinlen çok ayağa kalkma, crp’ne bakacaklardır enfeksiyon olmaması, olursa çocuğuna geçmemesi için. Bunun yanı sıra öğrendiğim günden beri havuç suyu içiyorum, deveci armut yiyorum.
Tedbir bizden, takdir allahtan.
Bu arada o hafta bende ciğer geliştirici vuruldum.
çok ağladım çok dua ettim. Hala da korkuyorum, haftada iki kontrolüm var; sürekli elim kalbimde… Seni anlıyorum o yüzden. İnşallah durur sızıntı, bizim de tek sınavımız bu olur 🙏🏻