Damlaveminigi Merhaba kızlar hepinize hayırlı kandiller inşallah benim eşimin ismi Ömer ve bende oğlum olacağını öğrendiğimde eşimin ismini koymak istedim onun gibi bir insan olur inşallah 🌸 Ömer Arın ismini düşündüm bu sabah sizce nasıl 🤗
gldnn Damlaveminigi cok guzel isim bende oglum olursa ömer arda koyacağım ismi ruyamda gordum ama henuz cinsiyetini ogrenemedim :)
Aygul01 Damlaveminigi bi benzerdurum yaşamışız ☺️ Bende oldum olası bekarliktan beri Yasin ve Ömer isimlerini çok seviyordum. Yasin Kuran’ın kabı diye Ömer’de üz Ömer’in K asil duruşu hep hosuma gitmiştir. Olacak ya eşimin ismi Yasin çıktı. Ama eşimi ve Yasin ismini çok sevdiğim için Ömer Yasin koymak istedim. Gerci su an bundns vazgeçtik daha başka bi isim bulduk ama eşimin ismini ikinci isim olarak koyacaktım diğer ismi bulmasaydım ☺️
Damlaveminigi Aygul01 yaa kalbiniz temizmis Yasin ismi eşinizinmiş 🤗 adıyla yaşasınlar inşallah cevapladiniz teşekkür ederim 🌸