34 haftalık hamileyim. Tek ve en büyük rahatsızlığım hemoroid. Acayip azdı bu aralar çok ağrım var kanama olmuyor ama acısı beni mahvediyor. Sıcak su tutmak,zeytinyağı sürmek. falan iyi gelmiyor. Bildİğiniz denediğiniz iyi gelecek çözümler varmı ? Şimdiden teşekkürler