Nltka
umaırm gerek kalmaz olmalarına😔
benim açıkçası 34. haftam, ve yurt dışından hafta başında döndüm. Doktorumun özel muayenehanesi var ve beni ay sonuna kadar, karantina süreM bitene kadar görmeyecek… Her şey ortada açıkçası, tarih-hastane… ben de benim ve bebişin sağlık durumu elverdğince, bir an önce sezaryen tarihi alıp doğumu yapmak istiyorum… açıkçası aklımda da Acıbadem’den başka bir hastane yok, liseden beri yaklaşık 22-23 yıldır, gittiğim bir hastane, benim her türlü tıbbi durumumdan haberdar… hepimiz için hayırlısı, umarım durum bir an önce iyileşir🍀🙏