Miniginannesiiii1111 cocukgelisimcielmas büyümesi lazim bahsettiğim bebek mm se eğer keseyse oda buyumeli gelişim.gostermeli ama.yinede ben bilmem benimkisi sadece fikir 😇♥️
cocukgelisimcielmas Elifaydogan06 vajinal ultrason ile görebildi geçen haftaya göre aynı dedi normal değil falan dedi bozdu moralimi😔
Elifaydogan06 cocukgelisimcielmas bunun için çok erken doktorunuzu değiştirin canım 4.5 haftalarda bebek görünmez bile nasıl aynı olsun 5 haftada benim kesem bile yoktu 7 haftada bebeği gördüm 6 mm
cocukgelisimcielmas Elifaydogan06 çok haklısınız 2-3 gün sonra gel takipte olucaksın dedi ama ailem ve çevrem 1 hafta gitme diyorlar sizce?
Miniginannesiiii1111 Elifaydogan06 4+5 te vajina.ultrssonda bebek görünür ben gordum 6+3 tede kalp atışını dinledim 😇😇
cocukgelisimcielmas Elifaydogan06 çok teşekkür ederim burada içime su serpildi doktorlar çok soğukkanlı İlgilenmek istemiyolar
cocukgelisimcielmas zeyzey95 bana gözükmüyor dedi ☹️ İnşallah öyledir. Dış gebelikten şüphelendi bebek yeni dölleniyor olabilir mi?
zeyzey95 cocukgelisimcielmas bebek 6veya 7. Haftada görünür canım sen 6 buçuk haftada falan tekrar git