58_edaygmr_58 Esra-66seker ben 20 ye kadar yüz üstü yattım karnım büyümrmişti hiç o haftaya kadar sonra bebek sıkışır zarar görür dediler o günden beri yatmıyorum ama çok özledi yatmayı yan yattıkça uyuşuyor ağrıyor her tarafım 😖
Tugas Ben 17 ye kadar tam yatıyordum şimdi 20 oldum karnımı bastirmadigim sürece yani biraz yan duruyorum yine uyuyabiliyorum