YaseminAhmet1910 bana dr sadece magnezyum yazmıştı, gerçi benimkinin derecesi çok düşüktü, öyle bir ağrım yoktu. Sadece gözüm seğiriyordu. Bir de magnezyumun markası nırmalde kullandıklarımızdan farklıydı. Bu beyin sıvısına çok çabuk karışıyor demişti. Ben o sırada hamile değildim. Şimdi olsa aynından yazarmıydı bilmiyorum. Çok güçlü gelşyodu bana içtiğim gibi uyku geliyordu.