Kızlar gece saat 3.4 böyle bir sancı gibi bir şey var fakat çok kuvvetli değildi kıvrandırtmadı yalancımı acaba dedim vurdum kafayı yattım sonra yine basladı evin içinde dolandım doktorumu aradım 5dakikaua düştüyse sancılar hastaneye geç yatısını yapalım dedi sabah 7gbi hastanedeydik.fakat ben en basından beri normal doğum istiyorum ilk doğumum oldugu içinde tedirgindim.hastaneye geldiğimde doktorum okdr sancıma rağmen 1cm açıldıgını söylemişti dayanamıcam sandım sezeryan istedim ama doktorum okdr benden emindi ki kararı değiştirmedi suni vermedi epidural verdiler serum bagladılar açılmam hızla ilerledi o sayede çok ağrı sancı hissetmedim akşam üstü 6da doğumum oldu.ve hiç korkulacak bir tarafı yokmus dedirttirdi bana .ve mucizeme kavustum çok şükür 🙏allahım bütün hamişleri kurtarsın 🤲