Merhaba kızlar
sonunda buraya hikayemi yazma sıram geldi ☺️
Dün hersey çok normaldi kahvaltımızı yaptık eşimle, planlı bi sezeryan doğumu yapacaktım 6 Nisanda❤️ ve bunun için evi temizletmeye karar verdik. Neyse ev temizlenmeye başladı, saat öğlen 12de kasığımda az adet sancısı başladı umursamadım çünkü 3 şubatta böbreklerime stent takılmıstı. Daha önce bu agrıyı doktoruma söyledigimde stentin bu ağrıyı yapabilecegini söylemişti. Bu sebepten geçer diye ağrı kesici kullandım 🙈 Tabi ağrı git gide şiddetlenmeye başladı, idrar yolum yanma ve kahverengi bi leke gördüm 🙁 Allahtan eşim evdeydi ona söyledim, doktorumuzu aradık ve hemen gelin dedi. Gittik ve 4 cm açıklık olduğunu söyledi ama bebeğin başı yukarıdaydı ve dediğim gibi stent vardı bu yüzden sezeryanı doktorum daha uygun gördü 🙂 hemen hazırladılar ve ameliyata aldılar beni. Tam bayılttılar beni bu arada 😔 hastanede bitane anestezici varmış ve kestane yoğun olduğu için yine öyle uygun görüldü bende mecbur kabul ettim :( veee bayıltıldım gözümü açtim uyandırdılar aşırı bi sancı içindeydim karnım patlayacak gibiydi. Ağrı kesici yaptılar neyseki ama o sancıyı 1 saat yine çektim. Baygınlıgım devam ediyodu 🙁 bebeğimi göremedim 😔😔 dünden beri yoğum bakıma almıslar, nefes alışı çok hızlıymış ama ciddi bişey yok çok şükür 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Şuan saat gece 3 🙈 bi an önce hava aydınlansın bebeğimi getirsinler istiyorum.🙏🏻🙏🏻 Bu şekilde kızlar uzun oldu biraz hakkınızı helal edin 🙈🙏🏻 Dualarınızı eksik etmeyin. Okudunuğunuz için tsk ederim ☺️🙏🏻❤️