Erken Kızlar 10 gündür oksapar vuruluyorum. Hep morarma oluyor koyu renkte . Ama bugünkü iğneden sonra pembe turp renginde bir morluk olmus. Başına gelen ya da sebebini bilen var mı?
_Mrv_ Erken merhaba, annem oluyordu bir ara oksapar, iğne yeri beze gibi oluyor ve morarıyor malesef, endiselenmeyin normal. Kolonyayla ovun.
Sumay_61 Erken kesinlikle ovma yapmayın.. etinizi iki parmak arasına alıp sıkıştırın iğneyi dik açıdan batırın ve batırdıktan sonra hafif geri çekin kanama yoksa ilacı içine verin (kanama varsa başka yerden deneyin) ve hızlıca çekin daha sonra muhakkak iğne yerinin üzerine baskılayın bi kaç dk. O zaman morarma olmaz. 6 aydır kullanıyorum canım.👍🏻
Kedili_Anne Erken bazen öyle de olabiliyor. Küçük damarlara gelmiş olabilir. Her renk var bende. Sorun olmuyor.
Senarslanceliktas Erken morluk oluyor bi anda kapkara oluyor karın kan çıkıyor hiçbirinde korkma 22 haftalığız bebeği öğrendiğimden beri yapıyorum
Erken Sumay_61 canım ilk 5indr morarma hiç olmadı hastanede yaptırdım hep. Son 5 i morartma yaptı anlamadım bende. Morluklar hep koyuydu. Dünkü ise pembe renkte olmustu korktum
Erken Sumay_61 canım sana bi de şunu sorcam. Göbek deliğinden itibaren en az 5 cm yazıyor reçetede. Hastanede hep oraya yaptılar. Şimdi oralar mor olduğu için yer kalmadı. Morun üstüne yapmayın diyorlar. Artık hastaneye gidemiyorum malum virüs. Eşim ilk kez yapcak. Yer Ve uzaklığı çok farkediyordu mu.
Senarslanceliktas Erken eşin kolundan yapsın daha rahat oluyor ben 5 aya kadar göbekten yaptım şimdi eşim evde koldan yapıyor
Sumay_61 Erken sağlı sollu vur canım bir de 4 parmak olarak ölç aşagı tukarı yapabilirsin birde ilerleyen dönemlerde koluna bacagına geçicen zaten ben arada kol arada bacaktan vuruyorum şimdi 6 aylık oldugum için karnım gergin drum 4. Aydan sonra karnından daha vurma demişti.
Erken Senarslanceliktas kol acayip acıttı beni acısı hala geçmedi. Bir de daha 7 haftayım. İlerleyen dönem kola geçeyim dedim
Erken Senarslanceliktas canım peki 5 cm öteye yapın diyorlar ya . Bende morluktan yer kalmadı. Göbek deliğinden Uzaklık farkediyor mu ?buldugun boş yere mi yapıyosun
Senarslanceliktas Erken göbek deliğinden 2 parmak ötede yap bişey olmaz yanda yağlı bölgelere yap ben kendim yapıyordum hiç acımıyordu kollar acıyor ama alışırsın karnından morluk beze geçsin diye kollardan yapsın eşin sen etini sık o yapsın morluklar geçsin
Erken Senarslanceliktas tamam canım sağol . Sende de mi pıhtılaşma var ? Bende genetikte homozigot çıktı 0.4mm ilk verdi de yeterli gelir mi diye korkuyorum bir de 6 lıkları varmış galiba . Seninki kaçlık
zeyzey95 Erken bende 10 gündür karnımda boş bulduğum yere yapıyorum yanlara doğru bir kere morardı ikinci gün iğneyi çıkarırken hafif eğdi eşim artık izi bile kalmıyor bence iğneyi yanlış yapıyorsunuz doğru yapınca morarmıyormuş öyle araştırmıştım. Kesinlikle ovmayın 1 dk falan bastırın iğne çıkınca.
Senarslanceliktas Erken benim heterizot canım bide coraspin başka bi doktora daha gözük istersen homozigota normalde 6000 veriliyor
Erken zeyzey95 bana da bugün ilk kes eşim yaptı . Acıtmadı . Ama hastanede hep dik yaptı hemşireler .
Erken Senarslanceliktas bebe aspirini de verdi. Onunla birlikte kullanıyorum da . Başka doktora da sorayım o zaman. Yeterli gelmezse diye korkuyorum. Ama sorduğum 2 doktor da iğneye bile gerek yok demişti.İğne pek vermek istemiyorlar . 1 tane düşüğüm var pıhtılaşma yüzünden