Melisan binnur babacan ile figen babacan kardeş ikisi de aynı hastanede çalışıyor ben figen babacana gidiyordum ilk kontrolünde 4 haftalık hamileydim kese vardı bebek yoktu 5. Haftada gittim yine kese var bebek yok kalp atışı yok kese etrafında kanamam vadi sağda ve solda %85 bu gebelik gercekleşmiycek büyük bi ihtimal ya düşük yada kürtaj dedi çalışıyordum sordum çalışabilirmişim diye çalış normal hayatına devam et dedi ilaç falan da vermedi 3 gün sonra kontrole çağırdı ama gitmedim çünkü 3 günde bebek oluşup ta kalp atışını duymazdı ki o 3 günde ben düşük yapardım ztn işe falan gitseydim sonra başka bi doktor önerdi bi akrabam ona gittim rapor verdi ilaç verdi 1 hafta lavobo yemek dışında kalkmiycaksın 1 haf6a sonra kontrole gel bebeğini de görücez kalp atisinida duyucaz inşallah dedi doktorum ama figen benim içimdeki bütün umudu öldürdü yüreğime bombayı attı beni eve yolladı eşimin ağlamaları dün gibi aklımda o mutfakta ben oturma odasında saatlerce göz yaşı döktük allahindan bulsun