4 buçuğa kadar normal olabilir dedi doktorum hani çatınız müsaitse normal istiyosaniz bence bi düşünün doktorunuz sezeryan yanlısı olabilir ben de önden önden gidiyordum 33 e kadar hatta korkmustum iri olduğundan normal olma ihtimali bike olmadan sezeryan der diye şu an 35.5 teyim haftasına göre normal dedi doktorum kimi çocuk belirli bi haftadan sonra kilo alımını durduruyo belki sizinki de öyle olur