36+4 haftalık olduk artık bebek hareketleri daha az ve sert aşağıda müthiş bir baskı var üniversite hastanesine gidiyorum orası bile artık ilgilenmiyor virüsten dolayı resmen doktorumuz kendini dinle sancin gelince gel dedi 2 3 hafta sonra simdi zor bir hamileliğin ardından beni ne bekliyor bilmeden, tedirginlik içinde, ne yapicam ne edicem, bebek iyi mi, suyu yerinde mi,doğum sancısı nasıl birşey bilmeden sonumu bekliyorm. Allah hepimizin yardımcısı olsun.