Buse62 merhaba bende bugün 39. A girdim pazartesi kontrolum var doktor 3600 ü gecmişse salı günü sezeryan yaparım dedi 39+3 oluyor yani. En başından normal doğum istiyordum. Siz normal mi sezeryan mi yapacaksınız doktorunuz kilosuyla ilgili bir şey söyledi mi?