Fatma60_ ayseakcura bugun arasım bende orda doğum yapcm inş 1 kişi refakatcı alıyoruz ziyaretci kesinlikle yok ve atıyorum eşinle girişini yaptın doğuma alındın ertesi gün cıkasa kadar elin kalmak zorunda refakatcı degişikliğide yok dedi virüsten dolayı