Mrb arkadaşlar geçen disim epey sismisti ve doktora gittim largopen isimli ilacı verdi ilaçtan sonra hem kaşıntı başladı hemde dis etim portakal buyuklugunde sisti epeyce hiç fayda etmedi bu süreçte çok da hastaneye gitmek istemiyorum napacam fikir verin lutfen