Arkadaşlar hiç iyi beslenemiyorum hayatım boyunca hep iştahsız birisiydim hamile kaldım yine aynıyım iştahımı nasıl açabilirim benim için önemli değil ama evladım için sıkıntı olur diye korkuyorum
Sabahları kalktığımda resmen “ yine mi yemek yemem gerekiyor ” diye bi sitemle kalkıyorum bir insan yemek yemekden bu kadar nefret eder mi ya