Kızlar 15 haftalık hamileyim ama hamilelik belirtileri bitti şu an hiç bir belirtim yok ve her gören de bana ne kadar zayıflamışsın rengi sarı olmuş diyor sadece 1 2 gündür sol karın altın da ağrım oluyor kötü bir şey yoktur inşallah doktora da gidemiyorum