Selam kızlar, 24+3 haftamızdayız. 2 gündür vajinamın üst kısmında bi baskı hissediyorum dokunduğum zaman da battıyor saplanıyor gibi hissediyorum. Bunun nedeni ne? Yaşayan var mı? Ve geçmesi için bi tavsiyeniz varmı? Tuhaf bişey erken doğum düşüncesi hep aklıma geliyor nolur bilgisi olan yazsın. Teşekkürler