Tan benim geldi başıma.toxoplazma avidite testi istedi doktor ama büyük ihtimal önceden geçirmişsindir dedi.onu da yaptırdım igg olanı.Dediği gibi önceden geçirmişim o yüzden bağışıklık kazanmış oluyor muşum.senden de istemesi lazım avidite testini.Önceden geçirmişsen bir problem olmuyor.Hamileyken geçirirsen sıkıntı diye biliyorum.Sadece hayvan ve çiğ etten olmuyor.İyi yıkanmamış meyve sebzelerden de oluyor.Ya da et doğradıgın tahta ile sebze meyve doğranmışsa falan bile olabiliyor.