KbraBykacar Arkadaslar ayak bileklerim şişti ayaklarımda dogumuma 18gün kaldı allahın izniyle acaba şiştiği için dogumun daha erken olabilirbi böle bişey duyan yasayan varmı yani şiştikteb kaç gün sonra dogum yaptınız
NeslihanPiaAbac KbraBykacar ben 32haftalığım 39dan 41numaraya çıktı ayaklarım.Doktorunuzla konuşun yine de ama ödemle doğumun erken olmasının bi mantığı yok kanımca
Aycelf2 Doğumla alakası yok vücudunuz ödem topladığı için şişer ayaklarınız bn normalde 37 giyiyorum doğuma giderken 38 no terlik ayağıma girmedi çok şişmişti yanı siz yne vaktinde doğum yparsnz ama braz fazla şişer