Prensessssss Kızlar 6+5 hamileyim biraz önce çişimi yapmış gibi bir su geldi benden ve afedersiniz ama çok ta pis kokuyor :( acaba keseye bebeğe birşey mi oldu ? Başına böyle birşey gelen varmı
Dg2407 Prensessssss yani yanlış anlamayın ama bunu buraya yazmak yerine acilen doktora gitseniz hem sizin hem bebeğiniz sağlığı için daha iyi olur inşallah birşey yoktur🙏🏻
Prensessssss Dg2407 canım haklısın ama bu virüsten dolayı korkuyorum eşim evde yok şuan bebeğim var 1 yaşında :( tekim ailem uzakta oturuyor buraya yazim dedim bir sormak adına
Dg2407 Prensessssss bende virüsten korkuyorum ama bugun kontrolum vardı mecburen gittim ama inşallah kötü birşey cıkmaz sizde belkide akıntınız olabilir cünkü bazen su gibi olabiliyor akıntılar benimde basıma gelmişti bikere
Prensessssss Dg2407 inşallah canım aynen doğru söylüyorsun sabah ilk iş gidiyim ben teşekkür ederim yorumun için 🙏💕