Semiha89 hamile kalmak isteyen arkadaslar virüsten dolayı biraz ertelemeyi düşünüyormusunuz? Hamile kalınca malum bagısıklık düşük oluyor hastaneye knt vs gitmek gerekiyor.
duyguuudmr Semiha89 evet ben bugün doktorumla görüştüm ve erteleme kararı aldık. Şu zamanda en sağlıklı olan bu.