Minigim_ biz de 38+5 haftaligiz ama şancı manci hiç bişey yok nst de . 😶 siz sezeryan olacaksınız galiba gününüz belli ne güzel 🙈 bizim kısmetse normal doğum olacak O yüzden net günümüz belli değil ve artık doğsun die müthiş stres ve ikinci doğum olmasına rağmen korku içindeyim 😂 saglikla prensesinizi kucağınıza alın insallah 😍