p_A Kizlar ben 31 haftadayim ve karnim cok kasiliyo cok sertlesiyo sizde de oyle oluyomu ya okadar sizliyoki etrafimdakiler normaldir diyo daha bu ne ki diyo taş gibi olck diyolar
Ebek p_A aynı haftadayız aynı şikayetim var çok fazla kasılma yaşıyorum özellikle akşamları taş gibi oluyor doktora sordum bol sıvı bol istirahat dedi çok sıkıntı olursa nst çekeriz dedi kendimi dinliyorum sürekli malum evdeyiz 🤷♀️
Yubu Benmde öle.oluyordu gittim rahimde kısalık vardı bnce ağrı da varsa doktora git fazla kisalmadan tedavi baslatsin
p_A Fatos0277 bazilari normal diyo bazilari oyle demiyo bn iki hafta sonra gitcem muayeneye bklm dktr ne dicek ne sol tarafa yatabiliyom nede sag tarafa valla ya
Htcbsyprk 31+ 6 günlük hamileyim aynı durumu yaşıyorum karnımın sağ tarafıında belirsiz aralıklarla karnımda toplanma hissi oluyor acı yok fakat rahatsız edici ebe normal olduğunu söylemişti yinede endişeleniyorum
Ryakvrckk Arkadaşlar 27+5 haftalık hamileyim karnımda kasilmalarim var ne yapabilirim yada ne yapmalıyım normalmi sizce?