Bebegimmvebenn canım hayırlı doğumlar olsun insaAllah. Benimde ilk gebeligim ve abartmadan sakince düşündüm ve günleri planladım. 10lu ve 5li hastane çıkışı, zıbın takimi, isimli tulumu, bir paket bez,ıslak mendili, alt açma bezleri, kalın,ince,muslin battaniye, biberon, yedek zıbın, ağız bezi koydum kızım için. Kendim için de sabahlikli 1 gecelik, 1 lohusa takimi, gece pedi, depent, 5 adet kilot , 2 atlet,bir süngerli bir normal emzirme atleti, göğüs pedi, makyaj malzemelerim,havlu, terlik,yelek, hastaneden çıkarken giyeceklerim, sıvı sabun, dış fırçam, ayriyeten 2 adet alt pijama, rahat tsort,yemeni, bir sürü hayalim vardı ama coronadan dolayı askıya aldım. Herşeyin hayırlısı hepimiz için 😊