Snmmm Tekrar merhabalar ya hastaneden memnunmusunuz , bu virüs olayından sonra içimde bi şüphe kaldı da ? Hastanede Somali’ler çok fazla
Snmmm Ya doktorumdan çok memnunum ama bende aynı senin gibi güvenemiyorum nasıl yapıcam hiç bilmiyorum