Merhaba arkadaşlar, 37.haftamda çatı muayenesi olmuştum 1cm acıklığım vardı , bugün 40+1 iz ve muayeneye gittim “ suyun herşeyin iyi bebek normal doğum pozisyonunda yolda” dedi doktorum , çatı muayenesi oldum tekrar 1cm açıklığım var hâlâ ve doktorum muayene ederken zarını biraz kaldırıyorum doğumu tetiklicem dedi bende tamam dedim . Leke gelebilir endislenme dedi ama benden hic leke gelmedi sadece yeşil akinti cok afedersiniz .
Eve geldigimden beride kasiklarimda habire baski ve belimde agri yapiyor . Bu doğum sancisina yakinmiyim demektir sancilarim kendiliginden baslasin cok istiyorum ama eger önümzdeki cumaya kadar doğumum kendiliginden baslamazsa suni yapip baslaticaz yatisini yapicaz dedi doktorum. Bu haftalarda olanlar sizler nasilsiniz suan 😥
Uzun tuttum az kusura bakmayın 🙏🏼🙈