Nafiozlm İyi akşamlar bir kızım var Allah Kısmet ederse bir kızım daha olacak isimde yardımcı olursanız çok sevirim Allah herkesin evladı sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin
Mutlu2005- Nafiozlm aminnn canım benim de iki kızım var elhamdulillah büyüğün ismi ebrar balım küçüğün ismi erva tanem şimdide nasip olur sa oğlum olacak onun ismide inş Ertuğrul olacak 🥰🤲
Ezgi05 Nafiozlm kendi ismimi söyleyim canım Ezgi 😄 ismimi çok seviyorum arada gidip annemlere teşekkür ediyorum adımı Ezgi koydukları için 😄😄