Hosgeldinbebek Seval-97 benim de hep sağ taraf ağrı yaptı, geceleri uzandıgımda sanki çekiliyor gibiydi normal ama kanama olmadıkça korkma 🥰
Snszasla Seval-97 oluyor canım bende 5. Haftamdayım 4. Hafta da cok agrım oldu sag kasıgım sağ bacağıma ve sag kalçama vuruyordu artık agrısı ve kasıgımın sıcaklığını hissediyordum sol kasık normal iken sag tarafım yanıyordu normal ama yerleşiyor çünkü 🥰
aslikls3 Seval-97 benim hep sağ kasığımda ağrı olmuştu hatta öyle şüphelenmiştim hamile olduğumdan bir sorun olmadı çok şükür 🙏 bebek yerleşiyor sanırım
Neriman4413 Ben çok yaşadım şiddetli şekilde gemde sağ kasık ağrısını erkek çoçuk sağ kasık ağrısı yapıyomuş ne kadar doğru bilemem ama benim doğru çıktı 🥰🥰
Seval-97 Henüz daha sonuçlarımda çıkmadığı için çok korkuyorum yeni yaptırdım daha doğrusu yeni öğrendik
Seval-97 Smskr0000 inşallah canım ya sağ tarafım ful tutuk bacağımla birlikte namazları kılmakta çok zorlanıyorum ama bırakmakta istemiyorum
Snszasla Hadibakalim bende 5+1im bendede aynı dedigin gibi oluyor canım bi baya agrıyor bi bakıyorum bazen olmuyor değişiyor galiba günden güne