Merhaba ikili tarama sonucum down sendromu yüksek risk 1:45 çıktı doktor amniyosentez önerdi bir çocuğum daha var hicbir problem yok ailede yok şuanda devlet hast yapar mi bu durumda bilmiyorum randevu almak zor özel 3000 tl üstü istiyor ne yapacagimi şaşırdım daha önce yaptıran varmı