yasebaris inşallah canımm, beyhekim açıklama yapmış Pandemi hastanesi kapsamında değilmiş çok şükür biraz da olsa içim rahatladı🙏 Zamanın az olması da kötü uzun olması da.. son bir kaç eksiğim kalmıştı alamıyorum kontrole gitsem mi bilemiyorum çok zor durumdayız vallahi Allah hepimizin yardımcısı olsun🤲