Hanımlar şuan 38+1 deyim 37+5 te çatı muaynesi oldum doktoruma dediğim tek şey şuydu korkmuyorum ama cok utanıyorum dedim..
doktorum muayene etti ve hiç acımadı hissetmedim bile korkmayın..seninle çok güzel bi normal doğum yapıcaz dedi bakalım şu 2 hafta içinde ne zaman gelicek benim kızım doğurdum die bende yazabilcekmiyim acaba..ortalık çok karısık durumda tüm olumsuzluklara ragmen içimizdeki mucizenin farkına varın ve karamsar olmayın yarın kandil bol bol dua edelim biz hamişlerin duaları cok daha lazım rabbim yardımcımız olsun…